, ,

Poznaj najlepsze ćwiczenie, dzięki któremu szybko spalisz tłuszcz z brzucha i poprawisz swoją sylwetkę! Zrobisz je w domu

Najlepszy sposób na szybkie spalenie tłuszczu, to wybrać sobie jedno efektywne ćwiczenie i przez dłuższy czas trzymać się go.

Oto tzw. „odwrócona deska”, czyli modyfikacja jednego z najpopularniejszych ćwiczeń na kształtowanie mięśni brzucha.

Jak wykonać to ćwiczenie?

1. Usiądź na podłodze i wyciągnij przed siebie nogi. Połóż ręce na podłodze, dłońmi skierowanymi w dół (dla maksymalnego podparcia rozstaw palce).

2. Odchyl się pod kątem 45 stopni w stosunku do podłogi, a dłonie umieść za pośladkami, tak aby ręce utworzyły prostą linię od ramion w dół.

3. Wypchnij pośladki ku górze, podtrzymując ciężar swojego ciała na rękach i nogach.

4. Unieś tułów, nogi i pośladki tak, aby uformowały linię prostą, podobnie jak przy wykonywaniu klasycznej „deski.”

5. Podczas podnoszenia tułowia napnij mięśnie podbrzusza i wciągnij brzuch.

6. Utrzymaj taką pozycję przez 15-60 sekund.

7. Powoli opuść się na podłogę.

Efekty:

1. Umięśnione pośladki i uda. W porównaniu ze standardową „deską,” te mięśnie pracują znacznie ciężej.

2. Wzmocniony metabolizm. Wykonując to ćwiczenie, spalasz kalorie szybciej niż przy większości innych ćwiczeń.

3. Mocny kręgosłup. Odwrócona „deska” gwarantuje poprawę postawy, wzmacniając mięśnie odpowiedzialne za utrzymywanie pleców w prostej pozycji.

4. Ulga dla pleców. Wykonując to ćwiczenie kilka razy w tygodniu, pozbędziesz się bólów oraz skurczy pleców.

5. Wyrzeźbione mięśnie. „Odwrócona deska” wzmacnia ramiona, nogi, mięśnie brzucha, a także rozciąga mięśnie w obrębie łopatek.

Źródło: brightside.me

Wrócił do domu po 9 miesiącach służby. To, co w nim zastał, wzruszy Cię do łez!

Zakochała się w swoim 20-letnim synu i zostali parą. Jednak jeszcze gorsze jest to, co zrobiła później!